Samsung CE-101K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE-101K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

j****************@m****** 06-01-2024
Geschreven voor: Samsung CE-101K

Ik heb mijn magnetron ik denk zo'n 28 jaar geleden gekocht, dat was het eerste dat ik kocht toen ik op mij zelf ging wonen.

Vorige week stopte ie er voor de tweede keer mee. We durven er geen nieuwe zekeringen meer in te doen. En het is goed zo... wát een geweldige magnetron was het... en mag het ná zoveel jaren trouwe dienst. Ik zal 'em wel een beetje missen. Gelukkig hebben we weer een nieuwe Samsung, hopelijk mogen we daar óók weer een poosje van genieten.

Sabine 58 30-01-2023

Geweldige Combi Magnetron

Geschreven voor: Samsung CE-101K

Ik heb deze combi magnetron al heel lang
Meer dan 20 jaar!
Ik gebruik hem dagelijks, soms meerdere keren
Een fantastisch product wat ik nu wegen aanschaf van een nieuwe keuken met inbouwapparatuur verder geef aan de kringloopwinkel

Donny 16-01-2022

Beste Combi- magnetron.

Geschreven voor: Samsung CE-101K

Gekocht in 1999. Nu in 2022 nog steeds dagelijks in gebruik. Hoop dat deze ooit weer op de markt komt. Er bestaat geen betere.

Pluspunten

• Oven en grill. Snel op temperatuur.
  • Magnetron is zeer krachtig. Warmt alles snel op.

Brigitte 23-10-2021

Beste koop

Geschreven voor: Samsung CE-101K

Ruim 20 jaar geleden gekocht en tot op de dag van vandaag probleemloos gebruikt.
Zeer gebruiksvriendelijk, gewoon een top apparaat.
Wou dat hij eens defecten ging vertonen kon ik tenminste met goed excuus een andere aanschaffen 😇

Jerzwy 14-10-2014
Geschreven voor: Samsung CE-101K

Echt een leuke combi magnetron en zeer degelijk. Ik heb deze combi magnetron overgenomen van een kennis en heb deze zelf al ruim 8 jaar zelf in gebruik. Werkt nog steeds prima en er zijn vele mogelijkheden (grill-magnetron-oven enz.). Echt zeer tevreden!

maramba 03-06-2009
Geschreven voor: Samsung CE-101K

Ik heb zo'n 10 jaar probleemloos gebruik gemaakt van een Samsung CE101K, en vanwege een nieuwe keuken heb ik hem gisteren via marktplaats verkocht (voor 50 euro nog!). Ik moet zeggen dat ik er nooit een probleem mee heb gehad, en ik erg tevreden was over de functies. Wat mij betreft een zeer goede koop geweest!